"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. november 30., vasárnap

Mókus és a 40+ - Dunántúli sláger





Remegve várok, egy utcasarkon állok,
hiába keresem, nem látom őt,
őt, csak őt, csak őt keresem én,
mikor jön már végre énfelém!
A városban élek, egyedül vagyok
,járom az utcákat, rá gondolok,
ő, csak ő, csak rá gondolok én,
hogy szólítom majd a nevén!
Egy kocsmában vagyok,
a pupilláim nagyok,meresztem a szemem,
nem látom őt,őt, csak őt, csak őt kívánom én,
hogy, fogom majd átölelni én!
Szombat van este, a parton bolyongok,
lámpák, fényében utána kutatok,
őt, csak őt, csak őt imádom én,
mikor lesz már végre az enyém!
A hídon merengek, alattam a folyó,
egy férfi lép mellém, de nem hozzám való!
Fúj a szél, hajamra hull a hó,
szerelemben élni volna jó!


Republic : Varázsolj a szívemmel


1.
Szeress engem,hogyha kérlek,
Hideg szél fúj,nagyon fázom,
Szeress engem hogyha kérlek,
Szeress engem minden áron!

Kígyók között fekszem éjjel,
Kígyók között fekszem éjjel,
Nem álmodom a reménnyel,
Nem álmodom a reménnyel.

R.
Varázsolj a szívemmel!
Varázsolj innen el!

2.
Eltemették csillagomat,
Eltemették csillagomat,
Hogyha egyszer megtalállak,
Megcsókolom szép arcodat.

Szeress engem, hogyha kérlek,
Hideg szél fúj nagyon fázom,
Egyedül járom utamat
Ezen a kerek világon.







Őri István:
Néha..

Néha azt hiszem,
hogy itt vagy velem
S ha becsukom szemem látlak is..
mellettem, Kedvesem..

Ha akarom érinthetlek,
ha akarom fogom kezed
s hallom lélegzeted..
Ha becsukom szemem,
látom szép szemed s érzem illatod, mosolyod
mert itt vagy velem,
ha becsukom a szemem...

Ha akarom.. Akarom!
Látlak..
egyre halványabban
egyre csendesebben
egyre fájdalmasabban

...várjunk, míg időnk betelik
aludjunk, Kedves, csendesen
s őrizzük egymás álmait....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése