"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. november 1., szombat


Drága Édesapám...................

Úgy mentél el ...



A fejfád alól sarjad ki a csönd

és zöldell újból rezdületlenül

zokog az ég és megremeg a föld

a sírod szélén ülök egyedül…

és távolba tekintve megkapaszkodok

friss fájdalommal egy szál reménybe

szavadat szomjazva, Rád gondolok

Én Édesapám, Egyetlen Szemem Fénye!

Úgy mentél el, hogy időm sem maradt

nem mondhattam el, mivé lettél Nékem

remegő térddel itt állok egymagam

és félek, ahogy eddig, még soha sem féltem…

Botladozva járok a létem ösvényein

a sors szele cibál vadul, szerteszét

mindenegyes gondom megmázsáltatik

keresem nélküled életem értelmét

gyermekkori emlékek illata jár át

lelkemmel simítom koporsód fedelét

szívemig nyilall „az élet megy tovább”

én mégsem tudom elengedni, Apu bársony-kezét…








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése