"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. november 11., kedd







.........mint egy üveg bor........






































Megara:

Ha volt is bűn, mit elkövettem,

már régen leróttam az árát.

Nem kell több férfi, aki átver,

Nem kell több gyötrelem, sóhaj, ábránd.



Kórus:

Igenek a nemek,

Tudjuk jól, hogy mi a bajod,

tested-lelked remeg,

akkor is ha nem akarod.



Ó,nem.



Éj sötét a verem,

mégis benne terem meg a boldogság.



Ó.



Megara:

Ez nem lehet szerelem,

de oly jó.



Kórus:

Se lát, se hall,

gyere valld be o o...



Megara:

Ó, mondd, hogy nem szerelem, e hő vágy...

Azt hittem nem fog már a bűbáj,

nem szeret többé e szív mást.

Az eszem figyelmeztet állj meg,

a vége mindig csak sírás-rívás!

Hóóóóóóóóóóó.



Kórus:

Jobb, ha észreveszed,

elcsavarta rég a fejed.

Hazudik az eszed,

szíved tudja, hol a helyed.



Meg:

Ó nem!



Kórus:

Lelked újra éled, valld be, hogy az élet bizony Meg, Meg, megint szép!



Meg:

Ó,ne hidd! Ez nem szerelem, ó nem-nem!



Kórus:

Mi baj? Na, mondd mi a gond? Mi a vész?



Meg:

Nem kell nekem szerelem!

Nem és kész!



Kórus:

Nem kell nagy show!

Csak egy szó az egész.



Meg:

Ez mind, nem más,

csak egy ábránd.

Csak füst,

nem láng,

ködös ábránd.



Kórus:

Na mondd hát már szerelem az egy szó!



Meg:

Óóóóó,csak ábránd vár,

nekem mégis oly jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése