"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. november 5., szerda

I may not be perfect,but it's always me!

-Lehet, hogy nem vagyok tökéletes, de legalább mindig önmagam vagyok.-!!



............beleolvastam az eddigi írásaimba, tele van szomorusággal, panasszal..........

elgondolkodtam, ugyan miért.......
butaság!
most, mikor itt vagy nekem Te,a legjobb dolog történik velem, amire vágytam......
mától vidám leszek...........

VARÁZSOLJ A SZÍVEMMEL





"Ássál egy mély gödröt,
Dobjunk bele minden rosszat,
Tárt karokkal várjuk a jövőt,
Nekünk csak jót hozhat."



Őri István - Valahol


Valahol létezel, valahol én is
valamit kérdezel, valamit én is
néha vágy van benne, néha remény is

valahol
valamit
te is
én is...






HA JÖSSZ

Ha jössz, halkan és csendben jöjj,

A pillanat varázsát meg ne törd.

Ha jössz, ne hozz csillagot,

Csak szótlanul a kezemet fogd.

A záporok ideje már lejárt.

A csendes esőre várok,

Mely átitatja, és termővé teszi

Szívem talaját.

Ünneplőbe öltöztettem a szívem,

Úgy várom békében érkezésed.

Ha jössz, csukd be az ajtót,

Ülj mellém, s maradj velem.




Szalai Krisztina: A fák alatt (..részlet)

Tudod, elmúlik a bánat
és tenéked szól a fákról
a sok csicsergő, kicsiny madár.
Vígaszként csillan meg egy-egy napsugár.
- Ugye szép a Világ?


És nem tudom hány ölelés kell, akár csak egy napra,
(estig összetartson),



„hozzád ki mernék lépni önmagamból”


"Ne rejetőzz el, úgyis Látlak..
Rád csukom a szempillámat...!"




SZABADSÁG

A szabadság egy olyan állapot, mely akkor jön létre, ha emberek olyan kapcsolatba kerülnek egymással, melyben mindegyikük egyenrangú. Ezért állítható az, hogy a szerelem a szabadság legmagasabb foka. Add fel függetlenségedet, szabad leszel!
/
Házik Zoltán/




Zanzibár: Délibáb
Odakint fáradtan néz rám a hold,
Minden emlékem véletlen volt,
De azért mégiscsak számíthatsz rám,
Leszel még vidám.

Ahová mentél, most nyugszik a nap.
Érzem az ébredő sugarakat.
Másik világból vigyázok rád,
Szép jó éjszakát.

Még ne ébressz fel!
Még álmodnom kell.
Ha ilyen a véred, nem tartóztathatlak fel.

Csak a délibábot látom,
Lassan tárt karom bezárom,
Ha a legrosszabb hétfő is nevet majd rám,
Csak várok tovább.

Odakint fáradtan néz rám a hold,
Amiről azt hittem, igaz sem volt.
Másik világból vigyázok rád,
Szép jó éjszakát.

Még ne ébressz fel!
Még álmodnom kell.
Ha ilyen a véred, nem tartóztathatlak fel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése