"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. november 2., vasárnap

elmélkedés.................félelmek..........fájdalom......

De nélküle... Minden gyertya kialudna, minden csillag a földre hullna, minden, ami tűz volt, jéggé dermedne. Szeretem őt, akárhogy is fáj."






Szeretek visszagondolni minden pillanatra,amit ketten éltünk át,és amit még át fogunk élni.Azt szeretném,ha ez a kapcsolatom tudatosabb lenne....tudom,furcsa esetünkben tudatosságról beszélni.De tudatában akarok lenni minden pillanatnak...

Odafigyelni Rád...minden porcikámmal és érzékszervemmel....mást akarok,mint eddig...és az a legszebb,hogy ez már más,mint eddig...már most más....

Figyelni akarok...mindenre...minden kis rezdülésedre...nem akarok fáradt lenni...Hozzád soha nem akarok túl fáradt lenni...akarom,hogy mindig legyen erő és türelem...nem akarok sietni.....minek is....amíg élünk,és akarjuk....

És tudom:))....nehéz...piszok nehéz dolgunk van...Nekünk minden nehezen jött össze...eddig semmit nem kaptunk meg elsőre... de tényleg semmit..mindenért keményen megküzdünk...de soha nem jutott eszembe feladni...mert nem a nehézséget látom ebben,hanem a lehetőséget...hogy ezáltal fejlődjünk.


Ezt most szeretném nagyon jól csinálni...


Közel engedtelek magamhoz,nagyon közel.Nagyon rég járt már a lelkem ezen felén bárki is.Iszonyú fontos vagy nekem.Nem akarlak elveszíteni,és soha nem is fogom hagyni.....

Te vagy a fontos számomra.Minden.Ez már rég nem gyerekes lángolás...ez több és más.Ezt Mi érezzük.Ketten.Ez valami olyan dolog,amit próbálunk megfogalmazni,de nem megy.Talán nem is kell.Imádom az érintésed,a féltést a szemeidben...

Mondd, Te érzed ezeket?Én fontos vagyok Neked? Mondd,Te szereted az érintésem,Te látod a féltést a szemeimben?

És egyre fájdalmasabb az elválás..de megtanulom lassan kezelni a helyzetet....

Mert mikor nem vagy mellettem, akkor is mellettem vagy.Ne mondd, hogy nem gondolsz rám, mikor nem lehetek Veled, mert nem igaz!

Én hiszem,hinni akarom, hogy ezt Te is érzed.Én hinni akarom,hogy több ez az egész, mint azok a lopott órák.Azok, csak a kiteljesedései ennek az egésznek.És milyen érzéki kiteljesedései.Igen, szükségünk van a szexusra, nagyon nagy szükségünk.... de

Én érzem, egyre jobban érzem, hogy Neked is hiányzanak azok a nagy beszélgetések.Mert Neked is akkora lelked van, mint....Mert Te is úgy élted le eddig az életed, mint én.Visszagondolok tavaly év elejére, mikor először írtam Neked.Bármire megesküszöm, hogy nem volt szándékom eddig eljutni.Csak kíváncsi voltam, mi van Veled.DE nem bántam meg semmit, a világon semmit,sőt....Mindig hiányzott, hogy elmondhassam az érzéseimet, és nem hallgatott meg senki. És Téged sem hallgatott meg soha senki.És ez nagy baj! Igenis beszélgetni kell! Beszélgessünk!

(Persze nem helyette: előtte, közben és utána :))


.
.
.
A gyermeki szeretet logikája: Szeretek, mert szeretnek.
Az érett szeretet logikája: Szeretnek, mert szeretek.
Az éretlen szeretet azt mondja: Szeretlek, mert szükségem van rád.
Az igaz szeretet azt mondja: Szükségem van rád, mert szeretlek.

(Erich Fromm)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése