"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 29., szerda





vágyni, várni, hallgatni, vágyni, várni, hallgatni, vágyni, várni, hallgatni


nem félsz, hogy egyszer késő lesz......

félek, hogy egyszer késő lesz.......



nem félsz, hogy egyszer késő lesz?


félek, hogy egyszer késő lesz?




(Mamma Mia......nézd meg egyszer.....hátha megértesz valamit....egyszer talán rájössz, mi az a nagy kételyem,aggodalmam édes titokzatosságom és bizonytalanságom(egyik szó sem fejezi ki igazán) ami miatt annyira ragaszkodom,kapaszkodom hozzád, valami, amin 21 éve gyötrődöm, hogy elmondjam-e, amit tudnod kéne, jogod volna de volt egy mondatod, ami megértette velem, jobb, ha magambazárom...Nem akarok beszélni
Ha ez téged bánt
.......)






Nem tudom, de azt pontosan érzem, mit mond és én is ezt mondanám,nagyon kifejezi a dühöt, amit érzek....................
(meg fogom keresni a magyar fordítását és felrakom ide...)



megvan................

Ez nem lesz énekelhető, de kb. így szól magyarul:




The Winner Takes It All
A Győztes Visz Mindent

Nem akarok beszélni
Azokról a dolgokról, amiken keresztül mentünk
Bár még mindig fáj nekem
Ez már történelem
Kijátszottam az összes kártyámat
És ezt te is megtetted
Nincs már mit mondanunk
Nincs több kijátszható ászunk

A győztes visz mindent
A vesztes eltörpül
A győzelem mellett
Ez az ő sorsa

A karjaidban voltam
Azt hittem, hogy oda tartozom
Azt képzeltem, hogy van értelme
Kerítést építeni
Otthont építeni
Mert azt hittem, ott erős leszek
De bolond voltam
Hogy a szabályok szerint játszottam

Az istenek fönt csak eldobnak egy kockát
Szívük hideg, mint a jég
És valaki itt lent
Elveszíti kedvesét

A győztes visz mindent
A vesztesnek buknia kell
Ez egyszerű és nyilvánvaló
Miért panaszkodnék?

De mondd csak, csókol ő úgy
Ahogy én csókoltalak?
Ugyanazt érzed
Amikor ő mondja a neved?
Valahol mélyen belül
Tudnod kell, hiányzol nekem
De mit mondhatnék még?
A szabályokat be kell tartani

A bírók fognak dönteni
A magamfajták megmaradnak csupán
Az előadás nézőinek
Mindig a háttérbe húzódva
A játék újra folyik
Legyen az szerető vagy barát
Kicsi vagy nagy érték
A győztes visz mindent

Nem akarok beszélni
Ha ez téged bánt
És megértem
Azért jöttél, hogy kezet rázz velem
Bocsánatot kérek
Ha rosszul érzed magad
Attól, hogy ilyen feszültnek látsz
Önbizalom nélkül
De látod
A győztes visz mindent
A győztes visz mindent

.

.

.

.

.



éreztem én, ugye hogy igazam van,kifejezi a dühömet........................






és itt az ABBA-val, ez nem olyan dühös, ez lemondó...........





És ez is a filmben van, nagyon szép, alatta a magyar szöveg:





Egészségünkre! Még egy tószt
és végül ők fizetik a számlát
Mélyen belül mindketten érezzük
a csípős őszi hideget.
A költözőmadarak, te és én,
ösztönösen elrepülünk.
Mikor a nyárnak vége és a sötét
felhők eltakarják a napot,
sem te, sem én nem vagyunk
hibásak mindent összegezve.
Életünkben bejártunk már néhány
különös és magányos utat.
Kissé kopottak, de méltóságteljesek
vagyunk, és nem túl öregek a szexhez.


Még előttünk az éjszaka,
nincsen semmi baj.
Állunk nyugodtan az útkereszteződésnél,
nincs kedvünk rohanni.
Nekünk már nincs miért sietni,
most, hogy túl vagyunk mindenen.
Állunk nyugodtan az útkereszteződésnél,
nincs kedvünk rohanni.
Nekünk már nincs miért sietni,
most, hogy túl vagyunk...


..mindenen..........










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése