"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 17., péntek





Így van ez jól...................:):)
Ez a mai nap nagyon jól esett.....
Találkoztam Veled, s azt érzem,mindig így kellene találkoznunk....
Most először jöttem el Tőled úgy, hogy azt éreztem:jól van ez így....
Egyre jobban érzem, hogy nagyon jó Veled............
azzal, hogy azt mondod, szeretsz velem beszélgetni,sőt ez jut rólam először eszedbe,nagyobb örömet szereztél,mint bármi mással eddig......
és még annyi mindent szeretnék tudni Rólad........
nem tudom, hány cukorral iszod a kávét...
nem tudom,melyik oldalon szeretsz aludni......
nem tudom,mit csinálsz, ha nem csinálsz semmit......
annyi mindent nem tudok Rólad.....
de azt tudom, az vagy, akinek ismertelek......
az a jó ember, akibe akkor beleszerettem...........
tudom, hogy pasi vagy, és a pasik nem szeretik kimondani, amit éreznek.....
de látom, ahogy féltesz, érzem, hogy tisztelsz és kötődsz Te is hozzám.....
sokszor meglep, hogy amit gondolok, pont azt mondod ki, nagyon sok mindenben gondolkodsz úgy, ahogy én......
és most kezdem úgy érezni, hogy meg tudom találni az egyensúlyt az életem és közted......
ez nagyon fontos.......
így nem bántunk meg senkit.......
mondhatsz bármit, része vagy az életemnek......
és úgy érzem,nagyon sok mindent tudok tanulni tőled....
mondtad, nem szeretnéd tönkretenni az eddigi életem....
úgy érzem, ezek a találkozások pont abban tudnak segíteni, hogy toleránsabb tudjak itthon lenni....
nagyon régen érzem úgy, hogy hiányzik valami az életemből.....
most már tudom,nem valami,hanem valaki........
állandó félelmem, hogy nem szereted, ha leírom a gondolataimat Neked....
nem tudom nem leírni, úgy érzem,szétszakít, ha nem teszem meg.....
csinálj vele amit akarsz: el is dobhatod olvasatlanul, de ha elolvasod és reagálsz is rá, nagy örömet okozol vele......

Kikapcsolható...

Veled mégis




Veled még, veled még,
veled még jó lehet –
Amire gondolsz,
mind odaadnám neked.
Ha lépésed hallom,
megdobban bennem a szó –
hogy milyen lehetett volna a jó.

Felírtam és elolvastam,
megtanultam rég:
Csak akkor, s nem máskor
csak egyszer – soha még.
De veled mégis, veled mégis
mégis jó lehet.
A pillanat enyém és a tiéd

Csak szólni kell, ha fáj.
Csak mondani kell: miért.
Csak kenyér legyen az asztalon,
ami enyém és a tiéd.
Kerülj be hozzám,
ha téves úton jársz.
Tudod ilyen lehetett volna
egy elképzelt világ.

Amit még, amit még,
amit még elérhetnénk.
Mert a kezedben tartott élet a miénk.
/A választás tiéd /
Tied még tiéd –
az árnyék és a fény
Ami kezdettől halálig elkísér.

/Szulák, Benkő/



Titkos Szerelem Titkos Szerelem


Tátrai Band - Titkos Szerelem




.......emlékszem a szavakra, amiket csak mi ismertünk......






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése