"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 16., csütörtök

jól elfáradtam ma, megcsináltam, amit 2 napra terveztem,
hogy találkozhassak Veled.....
nagyon várom a pénteket
csak kicsikartam, hogy találkozhassunk
megzsaroltalak :) :)
bolond vagyok!..bolond vagyok?
(azért remélem, nem csak én akarom ezt)
csak tudod, mióta megtudtam, hogy nem biztos az, hogy lesz még 21 évem,
sőt, biztos, hogy nem lesz,
elhatároztam, minden lehetőséget kihasználok, hogy találkozhassak Veled
egy hónapja minden nap azon agyalok, hogy miért pont én
aztán tegnap óta lehiggadtam
úgysem változtathatok a változtathatatlanon
ezért megpróbálok élni ezután
élni, míg lehet
mi van ebben?
a gyerekeim, természetesen,
megpróbálok több időt velük lenni
a lányokkal
csajos napokat csinálni
beszélgetni Velük, mert imádok velük beszélgetni
a fiammal meg koncertezni, sokat, mert annyira kinyílik olyankor,
imádom, hogy mennyire imádja
és benne vagy Te is
megtanulom megbecsülni azt a kevés időt, ami jut Belőled nekem
megtanulom tisztelni az akaratodat
csak egy dolgot kérek: ne sajnálatból találkozz velem
csak szeretetből,vágyakozásból,csak ha hiányzom......
tisztelj annyira, hogy ezt tartsd be!
eleinte féltem tőle, hogy ez nem lesz, csak szex
de buta voltam, a szex az nem lehet "csak", megtanítottad velem ezt
leveleimből megtudtad, mit jelentesz nekem
egyszer remélem én is megtudom, jelentek-e Neked valamit.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése