"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 27., hétfő






.....imádtam Veled ma dumálni....
sok-sok butaságot mondani
annyira tudnék hozzádbujva semmi fontosról okoskodni
annyira tudnék veled lenni
annyira kellesz nekem
és tudom, hogy annyira kellek Neked
kellünk egymásnak
nem megváltani a világot
dehogy
csak ellazulni
csak örülni egymásnak
kizárni a világot,a bajokat, gondokat
élvezni téged és élvezni hagyni engem
miért fontos komoly felnőttnek lenni
dehogy
azt akkor kell, ha nem vagyunk együtt
olyankor viselkedni kell
de velem sose viselkedj,és én sem akarok viselkedni
azt akarom, sose szégyelld magad előttem , s én sem akarom szégyellni magam előtted, bármit teszünk, mondunk.....
mondd meg őszintén, tudtál már valamikor valakivel nem viselkedni
azt akarom, az a kevés idő, míg együtt lehetünk, az legyen nagyon laza
hogy utána tudjunk viselkedni, mikor kell!!!!!
akarod ezt Te is, ugye?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése