"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 23., csütörtök





lassan éjfél, s még nem alszok......
nem tudok...
vajon mi van Veled?
fáj-e a lábad?
pihensz-e?alszol-e?
minden nap, mikor nem tudok Rólad,tele van a lelkem félelemmel.....
írtam Neked, mert nagyon rossz történt velem a munkahelyemen....
annyira szerettem volna tanácsot kérni Tőled......
mert én nemcsak szeretlek, hanem felnézek Rád.....
mint ahogy a gyermek az apjára szokott.....
ne értsd ezt félre....ez nem a korkülönbségről hanem a tiszteletről szól....
akárhogy szeretnéd, én nem tudom ezt az egészet érzelem nélkül.......
és nem is akarom.......
én vallom, a szerelembe bele kell pusztulni.....
ebbe bele akarok pusztulni....és így jó nekem
tudom, hogy nem olvasod ezt, de nem baj,sőt.....
kiírom magamból, s ez jó Nekem....
én többet nem engedlek el magam mellől, Te már társam vagy nekem...
a lelki társam.....
és biztos tudod, ha Neked gondod van, bármikor írhatsz nekem....
és én fogok válaszolni....én még mindig válaszoltam Neked...

de Te nem válaszoltál......
nem érdekelt, mi történt velem......ezt nem akarom elhinni.....
pedig lehet egy mondat elég lett volna, hogy megnyugodjak......
már nem érdekes, mi történt....
már nem az az érdekes......
láttam, elolvastad a kiáltásomat.....
annyira vártam, hogy válaszolj, hogy megkérdezd, mi történt......
és meg tudtad tenni, hogy nem.....
hogy tudtad megtenni?hogy tudtál úgy hazamenni?
mit kezdjek ezzel?
tudom, azt szoktad mondani, nem volt rá időd......
nem volt rám időd........tudod mit szoktam erre mondani......
azt is tudod, biztosan, hogy dühös voltam ezért....
morogtam, dühöngtem, még szidtalak is magamban.....
és foglak még máskor is....
azt gondoltam, haragszom Rád,de közben mosolyogtam magamban, mert tudtam, nem tudok haragudni.......
tudom, hogy Te is harcot vívsz Magadban....
harcolsz az érzéseid ellen,ellenem, ez ellen az egész ellen....
azt akarod nekem mutatni, hogy Te nem érzel irántam semmit.....
de én ezt nem hiszem el........
és mindezek ellenére nem haragszom Rád
...............................

.........................................................
ma nagyon hasznosnak éreztem a napot
azért is megmutatom.........
nekiültem és a szakdogám vázlatát elkészítettem, sőt kb. a felét megírtam.....
persze kell még sokat finomítani, de 30 oldal az 30 oldal!!!!!!!
ennyi kész!!!
holnap meg megyek suliba.......
jól fog esni..


azon gondolkodom,miért történik velem annyi rossz mostanában....
az élet egyensúlyra törekszik........
mostanában a Veled eltöltött titkos percek jelentik a jót....
a napokban sok rossz történt velem....
szükségen lenne a titkos percekre, hogy helyreálljon az egyensúly....
és hát nem hagyom,hogy a diófa ne legyen elültetve, úgyis megkereslek vele....
ha Te nem......... még várok......
.
.
.
remélem, akinek dönteni kell felettem, értékeli eddigi munkámat....
s talán mégsincs itt a világvége.......
ha mégis, akkor úgysem tudok mit tenni......
nem az a baj, hogy hibáztam, hanem az, hogy a gyermekeimnek jut miatta kevesebb.......
akkor is tartom: nem az a baj, hogy az ember elesik, hanem az, ha nem képes felállni.......
márpedig én sokszor felálltam már......
most is fel fogok!!!!!!
csakazért is!!!!!!!!!


remélem alszol már.....és remélem nem fáj már a lábad........
Jó éjszakát!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése