"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 18., szombat

......hát igen.......
mindenki azt vágja a pofámba, hogy nagyon gyerekpárti vagyok
ma bebizonyította a fiam, nekem van igazam
köszönöm Neki
140 negyedikesből csak az Ő neve hangzott el
nagyszerű ember
nagyon feszült, ideges volt napok óta
mert megint magára vállalta az egészet
egyedül megírta a forgatókönyvet
és nem akárhogy
le a kalappal előtte
amit elvállal, azt 100%-ig szereti megcsinálni
és vallom, ezt tőlem tanulta
és az az önfeledt éneklés, amit a színpadon előadott
az a felszabadult öröméneklés
köszönöm ezt az élményt
én voltam a legbüszkébb anya
most nem bánom, hogy nem mentem világgá
még nem tehetem
még a gyerekeimnek szükségük van rám
és nekem is Rájuk
még nem mehetek világgá, csak néha-néha egy-két órára Veled
akkor adsz nekem erőt, hogy a gyermekeimért kitartsak
ezt meg Neked köszönöm
félve osztottam meg ezt Veled, de hidd el, minden gyerekben ott van ez,
csak meg kell látni, ki kell hozzá nyitni a szívünket
csak nyisd ki feléjük a szíved, és meglátod Te is......




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése