"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 14., kedd




Edda : Egy álom elég - dalszöveg



Régen volt
Valahol az út véget ért
Régen volt
Ma is minden perce elkísér.

Akkor ránk sütött a nap
És én megtaláltalak
Akkor úgy ölelt a holnap
Együtt ígértünk a Holdnak szép jövőt.

Álomkép
Hogy majd egyszer újra visszatérsz
Ne ígérd
A remény a szívem tépi szét.


Híd:
Hol van már a régi nap
Amikor úgy vártalak
És a Hold is számon kéri
Amit együtt ígértünk.

Ref.:
Menj, ha menned kell
Várok Rád a szívemmel
Egy álom elég
Amit nem tépsz el
És én elfogadom
Hogy még élnem kell.

Egy más világ
Ahová én nem léphetek át
Nem kérhetem
Vegyék el fájó életem.

Híd:
Hol van már a régi nap
Amikor úgy vártalak
És a Hold is számon kéri
Amit együtt ígértünk.

Ref.:
Menj, ha menned kell
Várok Rád a szívemmel
Egy álom elég
Amit nem tépsz el
És én elfogadom
Hogy még élnem kell.




Jajjjjjj, de gyönyörü....... Édesanyámnak!

" Az anyák halhatatlanok,

csak testet, arcot, alakot

váltanak; egyetlen halott

sincs közülük; fiatalok,

mint az idő.”

/Ratkó József/

Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Kormorán: Zsoltár


A halál, mint egy pengeéles lézerkés elválasztja egymástól a lényegest a lényegtelentől. Teljesen. Ha volt már valaki halálközelben, az tudja a legjobban. Akit meglegyintett a halál szele, az már sohasem fog úgy élni tovább, ahogy addig élt. Minden átrendeződik, minden az égadta világon. Értékelni tudunk olyan dolgot, amit oda se figyeltünk, és ameddig irdatlan értéknek tűnt, teljesen érdektelenné válik.

/Bigelbauer Pál/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése