"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. október 25., szombat

Bartal Klári - Keserű szívvel




Belémrugdostak gyávák és gazok,
Így lett, hogy én is keményebb vagyok.
Olyan is rúgott, akit más ütött,
De csont helyett már vasba ütközött.

Hiába csattan rajtam a pofon,
Én jól tudom, hogy nem az fáj nagyon.
Szomorú az, hogy ridegebb vagyok,
S hogy néha én is ütni akarok.

De nem lehet az gyáva soha sem,
Kit megtapostak mindíg bűntelen.
Érjen bár ezer rúgás, vád, szitok,
Foggal-körömmel EMBER maradok
.




Negatív

Tegnap elszakadt egy fonál,
melyen még lengett életem.
Tegnap elhallgatott egy szó,
melyet dalolt még énekem.
Tegnap eltörött egy pohár,
melyet tartott még két kezem.
Tegnap kettétört egy lélek,
s azóta csak emlékezem...

Pozitív

Holnap újra lesz egy fonál,
melyen lenghet majd életem.
Holnap újra szólal egy szó,
s ismét dalolhat énekem.
Holnap újra lesz egy pohár,
melyet tarthat majd két kezem.
Holnap összeforr egy lélek,
s utána éltem élhetem...
.
.
.
.
.
Keménységed és elvárásaid
zorddá és undokká tesznek.
De ha szeretsz,
jóságod sugarában
újra megszelídülök,
és elfogadlak én is.
Ha csak az eredményeim
alapján tartasz értékesnek,
elveszek;
de ha pusztán önmagamért
szeretsz,
sikert sikerre halmozok.
Semmit se tégy, csak szeress,
és felnövök magamhoz.






A messzi távolba, lehunyt szemmel nézek

mellkasomból bús sóhaj szakad

hallgatásom útra kél az éjben

porladnék lassan ujjaid alatt…


Ha sűrűl a csönd, s nem talál rám szavad

az ősz árnyéka földig húzza vállam

izzó véredbe megmártva magam

hagyom, hogy átjárjon a kettőnkről szőtt álom.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése