"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. február 15., vasárnap



......hát igen, péntek volt és 13-a.....









Kikapcsolható...







Amikor még új egy szerelem,

Amikor még azt sem kérdi,

Épp most hol jársz,

Nincs messze semmi, nincs távolság.



Amikor még él a bizalom

De a néhány furcsa telefon

Mindent elvág.

Úgy érzed, nagy lett a távolság



Lehet, hogy féltékeny vagyok,

De ha őrültség, ordíts rám!

És ha tényleg nincs rá semmi ok, Ordíts rám



Háromszor szóltam rád,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh…



Látlak felhõn, látlak vonaton,

Látlak jönni, s menni utadon,

De nincsen már nyom,

Ami elvezet Hozzád, a szívedhez.



Ez az egész furcsa lebegés,

Gyomromban ott a remegés,

Épp most hol jársz?

Nem élem túl, ha nem engem vársz.



Lehet, hogy féltékeny vagyok,

De ha õrültség, ordíts rám!

És ha tényleg nincs rá semmi ok, Ordíts rám



Háromszor szóltam rád,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh…



Háromszor vágtál át,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh...



Kétségek közt, még bírom, még fáj

Csak tudjam meg végre,

Ha nem kellek már.



Háromszor szóltam rád,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh...



Háromszor vágtál át,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh...



Háromszor szóltam rád,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh...



Háromszor vágtál át,

Háromszor kértem, hogy mondj mindent el

De Te háromszor nem jöttél el.

Neked ez a szerelem? Oh, oh...





























Garai Gábor:
Bizalom
S ha százszor is becspnak és ezerszer

csalódom abban, kinek szívemet,

mint álmából a rózsát, kitakartam,

s ha épp az árul el, kit életemmel

fedeztem én,

s ha tulajdon fiam

tagad meg,

s ha nem harminc ezüstért,

de egy rongy garasért adnak el engem

barátaim,

s ha megcsal a reménység,

s ha kudarcaim térdre kényszerítenek

és elátkozom már, hogy megszülettem,

s ha csak a bosszút hízlalja a hála

híveimben,

s ha rágalom kerít be,-

akkor se mondom,hogy nem érdemes!

Akkor se mondom, hogy nem érdemes

hinni az emberben, akkor se mondom,

hogy megélek magam is, néptelen magányban, mert irgalmatlan az

élet.-

De csöndes szóval eltűnődve mondom:

bizalmam sarkig kitárt kapu,

nem verhet rá lakatot a gyanú;

ki-bejár rajta bárki szabadon.

Egy besurrant csaló tiszteletére

nem állítok őrséget tíz igaznak!

Kit tegnap itt gyöngeség bemocskolt,

megtisztálkodva ma betérhet újból;

ki kétélű késsel jött ide ma,

köszönthet holnap tiszta öleléssel!

Nem, nem a langy irgalmat hirdetem.

Nem hirdetek bocsánatot a rossznak,

kegyelmet a hazugnak,

nem tudok

mentséget a könnyes képmutatásra,

s az öngyilkos szenvelgést gyűlölöm,

akár a nyers önzés orvtámadását.

De hirdetem, hogy bűneink mulandók!

Mint a mammut és az ősgyík, a múltba

porlad a gyűlölet és a gyanakvás;

dühünk lehűl,

csak szerelmünk örök.

S halandó gyarlóságai között

csupán maga az ember halhatatlan.

Kérlelhetetlen gyötrelmei ellen

irgalmas vára bizalomból épül;

s az önmagával vívott küzdelemben

csak jósága szolgálhat menedékül.





.



Sokan vannak, kik esőre várnak,

hogy ne kelljen egyedül sírniuk...

(köszi:Vörösliliom:)















Szabolcsi Zsóka: Mit is adhatnék?

teny%25E9rb%25F5l%2520kir










Nem verset adok, csak szavakat,

nem komoly mondandót,

csak néhány pihe-puha lágy szót,

kedvest és bársonyost,

mely csapongó lepke szárnyán feléd repül.

Nem dalt hoztam, csak hangokat,

nem zengő melódiát,

csak néhány eldúdolt foszlányt sodor feléd

a hulló leveleket gördítő szél.

Nem szerelmet adok, csak lángokat,

vágyakat és álmokat

melyek simogató szavaimmal,

lelket érintő eldúdolt dallamaimmal

feléd szállnak,

rádtalálnak,

s óvó tenyeredbe bújnak.

Adnék verset, ha kérnél.

Adnék zenét, ha hallgatnád.

Adnék szerelmet, ha szeretnél.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése