"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. február 13., péntek








Kikapcsolható...



eggyel vénebbember :) ;)



LGT : Boldog születésnapot - dalszöveg
"Torták, rózsák, égő gyertyák,
s néhány szívből jövő kívánság-
Ha elmúltál már ennyi meg ennyi,
nem kell azt úgy a szívedre venni."
(LGT)



...azért jó lenne tudni, mi van veled.....
nem olvasod el a leveleim,biztos okod van rá.....
Te nem jöttél, mégis Te haragszol...
és én mennyire!!!!!!

a rohadt életbe,miért nem haragszom Rád????????
haragudni akarok



nagyon várom, elmondd őszintén végre az igazi okot.........
nem értem, miért nem álltál ma elém.....
miért nem olvasod a leveleimet?
én nem bántottalak Téged....
és Te?





és ahogy ott álltam a vasutállomás előtt és néztem, hátha feltünik az autód......
arra vártam, hogy mérges legyek....
de nem voltam......
vártam 1 órát,felültem a vonatra és haza jöttem...
beálltam a zuhany alá és sírtam,csak sírtam....
ne kérdezd miért.....
nayon hittem, hogy mégis eljössz......
és nem Rád haragudtam,hanem magamra......
azon agyaltam, hol rontottam el......
miért nem tudtam fontossá válni Neked....
megmérettem és kevésnek találtattam....
ennyi....
nehéz elfogadni,hogy az ember kevés....
nem tud elég fontos lenni....
....
..
.
és most hogyan tovább?
tovább?
?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése