"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. február 10., kedd

Édesapámhoz.........




Két éve már... 

Két éve már, hogy elvetélt a kín, 
nem bírtam szóra a kegyetlen halált 
fájó hiányod túlontúl feszít, 
ha érdes ölébe vesz az árvaság. 

Zarándok helyem lett a temető, 
hol könnyező szívem zokogja bánatát 
koszorút fonok könnycseppek ködéből 
s rád terítem szívem áttetsző fátyolát 

Az arcom barázdái egyre mélyülnek 
ránccá fagyott bennük a néma fájdalom 
és szinte hallom, hogy búcsúzik az élet 
s az ordító hideg terül sírodon 

Térdre rogyok újra a tehetetlenségtől 
a süket sötétjébe kiáltom a neved 
két éve már, hogy némán, meddőn tűröm 
hogy egyre hangosabban zúg lelkemben a csended. 






ákos : Tudom, hogy merre jársz - dalszöveg









Sok ember közt vagy 

A leginkább egyedül
Sírnak a gyászolók,
Itt mindenki 
Csak a szerepét játsza,
Egy réges-régi vágyad
Ma teljesül,
Sírok én is,
És ezzel is 
Csak a szerepem játszom. 

Nem lehet halott,
Ami ennyire élő!
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!
Egy árnyék az ágyon,
Félbemaradt álom,
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!

Majd én vigyázok,
Hogy ne csak egy dal legyél,
Szomorú emlékeim
Sötét ködébe zárva,
Haragod, örömöd bennem itt zenél,
Megérint minden hang,
És ezzel is 
Csak a szerepét játsza. 

Nem lehet halott,
Ami ennyire élő!
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!
Egy árnyék az ágyon,
Félbemaradt álom,
Ezt el nem hinné más!
Én tudom, hogy merre jársz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése