"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. február 10., kedd





"Amit nem fejeznek be megfelelő helyen és időben, örök időkre befejezetlen marad."

                                                  

 ( Hagakure; Második könyv )




Már csöndesen szeretlek,

szelíd szavam se szól.

Könnyebb neked, ha vágyam

csak hangtalan dalol.

Nem várlak, nem kereslek,

nem álmodom veled,

feloldom gondod, vétked,

mit én hoztam neked.

S a csöndes könnyek éjén

én áldva áldalak,

köszönnöm kell, hogy voltál

egy boldog pillanat.

Lenyugszik lassan bennem

a lánggal égő láz,

de éltedre titkon

tekintetem vigyáz...


(Szabó I
la)

´



"Minden este megnézem a naplementét,

és igyekszem a szívembe rejteni a 

lenyugvó nap utolsó sugarát,

hogy átküldjem hozzád."

(Pearl Harbor c. film) 

Kinyújtom a kezem, hátha te is azt teszed
Együtt akarok lenni a sötétben veled...
.

**






.halló halló halló hallucináció.

voltam Keleten
jártam nyugaton
déli legelőn
északi ugaron
sorstalan utakon
fejvesztve kutatom Őt
nemtudom hol lakom



B.Radó Lili
Ketten a tükör előtt


Nézz a tükörbe: hajam őszül,
a szemed alján szarkalábak.
Nézésed már nem harcos nézés,
s az én szemem is könnybelábad.

Fehér kendővel intek Feléd:
kössünk békét, én régi párom.
Így, deres fejjel, visszanézőn,
mért harcolunk még mindenáron?

Belefáradtam, hagyd a harcot,
hisz oly hamar öregszünk, meglásd.
Nézz a tükörbe: őszülünk már.

Mikor fogjuk szeretni egymást?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése