"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. január 8., csütörtök





Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Szalóki Ági: Egyszer csak mindennek vége lesz majd





Tegnap írtam egy levelet. Sokszor mondtam azt korábban, hogy az volt életem legnehezebb levele. Hát most revideálom az összes eddigit. Ez volt. Ennyiszer még nem írtam le értelmetlenül és feleslegesen azt a szót, hogy ........ De jó volt leírni. Most könnyebb minden. És már nem tartom magam. Beállok a zuhany alá zokogni, úgy ahogy hetek óta nem tettem, és nem érdekel majd... Nem érdekel majd semmi.

Soha életemben nem féltem még ennyire. És soha életemben nem hiányzott még ennyire ........

És nem akarok a félelem miatt idióta tyúk lenni. Nem akarom másokon leverni a saját gondom. Nem akarok önmagam katasztrófája lenni.

De félek, hogy úgy ér véget minden in floribus, a szeretet kettőnk között, és én is in floribus halódok, már ha ez értelmezhető az esetemben, és a legszebb éveim töltöm lassú agóniában. Persze ez is csak akkor igaz ilyen formában, ha lesznek még éveim. Ha lesz még lehetőségem.......................... és kilométeres leveleket írni neki.............. Sok szép szóval benne.

És könnyebb lenne most mindezt megírni, ha nem érezném, hogy megint nem jó... Pedig nem erre koncentrálok. Hanem más dolgokra. Írtam munkatervet. Dokumentáltam a legutóbbi dolgaim. Felhívtam pár embert, hogy haladjunk. Kidolgoztam még pár tételt. Elolvastam legalább 120 oldal tananyagot arra a nagy hülye vizsgára(mellesleg csoda lenne,ha sikerülne,nem tudok koncentrálni)........... Viccelődtem a barátaimmal. Mert félek.......(és bocsássa meg, akitől loptam szavakat, de olyan igazak..............)



SKORPIÓ (október 23. – november 21.):

2009-ben a Skorpió szülöttek számára az lehet a legnehezebb, hogy ne akarjanak azonnal tisztázni mindent. Erre az évre a legmegszívlelendőbb tanács számukra, hogy „lassan járj, tovább érsz”, illetve „élsz”, ugyanis több olyan szituáció lesz az év során, amely ködös, zavaros és rendkívül nehezen tisztázható. Ilyenkor emlékezzenek arra, hogy a ködnek az a természete, hogy előbb-utóbb felszáll, vagyis szinte minden kiderül és rendeződik. Tudomásul kell venniük, hogy olykor ez nem rajtuk múlik, ahogyan az sem, hogy mikor. Amennyiben türelemmel képesek kivárni, akkor fognak a legjobban járni. Látszanak balesetveszélyes helyzetek is, de ezeket szerencsésen meg fogják úszni. Ennek ellenére – vagy épp ezért – ne rohanjanak, és ne becsüljék túl se a saját képességeiket, se az autójuk képességeit!

Év elején a szüleik vagy a családjuk okozhatnak komoly fejtörést. Feszültségek, viták látszanak. Ezekből nem jöhetnek ki győztesen, ezért inkább bele se menjenek! A legbölcsebb, ha ráhagyják a másikra az adott ügyet, és nem ellenkeznek, nem okoskodnak. Ha várnak pár hónapot, akkor lecsillapodnak a kedélyek, és a megoldás is ott lesz.

Tavasszal a Skorpiókra gyermekáldás vagy gyermekkel kapcsolatos öröm vár. Lehet ez saját gyerek, vagy a családban, esetleg a baráti körben lévő kisgyerek. Előfordulhat csodaszerű gyógyulás vagy tanulmányi sikerek. Az biztos, hogy mélyen meg fogja érinteni, illetve hatni a Skorpiókat ez a történet.

Nyáron szerelmi ügyek és/vagy utazások hoznak izgalmat az életükbe. Bármelyikről is legyen szó, éljék meg a pillanatot, és ne „agyaljanak” túl sokat. Olyan rövid az élet. Túl rövid ahhoz, hogy állandóan jó döntéseket kelljen hoznunk. „Azok az emberek, akik teljesen végiggondolnak mindent, mielőtt egyet lépnének, egész életüket fél lábon töltik” (A. de Mello).

Ősszel váratlan utazás lehetősége adódhat. Ezen se gondolkodjanak túl sokat a Skorpiók! „Aki mer, az nyer!” alapon vágjanak bele! Olyan élmények várják őket, amelyek megváltoztathatják az életüket. Akár külföldi munka vagy tanulmányi lehetőségek is bejöhetnek. Ha eddig nem bonyolították le esetleges ingatlanügyüket, akkor jobb, ha várnak vele jövő évig. Idén már ne foglalkozzanak ezzel, mert több lehet a bosszúság, mint az eredmény.

Év végén se az otthonuk, se a munkájuk miatt ne idegeskedjenek! Készüljenek fel, hogy lehetnek feszültségek! El kell fogadniuk, hogy most nem náluk lesz a megoldás kulcsa. Ha „megfeszülnek”, akkor sem fogják tudni egyedül elrendezni az ügyet, ezért vagy segítséget kérnek, vagy türelemmel várnak. Ha van módjuk rá, akkor időzítsenek egy kellemes utazást még év vége előttre! Ez nem elmenekülés, hanem kikapcsolódás lesz, hiszen attól, hogy nem tudnak az ügy érdekében semmit tenni, attól még érezhetik jól magukat egy síparadicsomban vagy egzotikus tengerparton.

Ha ezt megengedik maguknak, akkor valóban elégedetten búcsúztathatják 2009-et.




VÍZÖNTŐ (január 21. – február 19.):

A 2009-es év a Vízöntő szülöttek számára szerencsés évnek ígérkezik. Minden ügyük a legjobban fog alakulni, és ezt nem másnak, mint önmaguknak köszönhetik majd. Két dologra kell csupán ügyelniük: 1. Értékeljék a szerencséjüket! 2. Ne éljenek vissza ezzel! A sikerek tartóssága akkor várható el, ha hálásak tudnak lenni, és ha megosztják az eredményeket. Juttassanak belőle azoknak, akik nem könyvelhetnek ilyen jó évet 2009-ben! A jótékonykodás sajnos már lejáratott, sok pejoratív értelmezéssel terhelt fogalom. Mégis, a Vízöntők idei évét ez kell hogy jellemezze. Ugyanakkor a túlzásoktól tartózkodniuk kell. Semmilyen téren és semmilyen okkal ne térjenek el a helyes mértéktől! Például egész évben vigyázzanak a gyógyszerekkel és az alkohollal! Lehetőség szerint kerüljék ezeket, mert kifejezetten rossz hatással lehetnek rájuk! Ha fáj valamijük, akkor próbáljanak gyógyteát inni, és várjanak kicsit, mielőtt bekapják a fájdalomcsillapítót. Ne igyanak alkoholt, vagy csak minimális mennyiséget!

Év elején nagyon hullámzó hangulatban lehetnek, de nemcsak a kedélyük, hanem a közérzetük is meglehetősen változékony lehet, ezért fontos lenne egyrészt kipihenniük magukat. Aludjanak eleget! Sokat szellőztessék azt a helyiséget, ahol tartózkodnak. Másrészt hallgassanak hangulatjavító zenéket!

Tavasszal lehetőleg ne vegyenek fel hitelt, és ne adjanak kölcsönt se! Próbáljanak meg a rendelkezésükre álló keretekből gazdálkodni. Szinte minden a pénzről fog szólni ebben a pár hónapban. Ha ingerültnek és türelmetlennek érzik magukat emiatt, akkor ne hozzanak döntést, vagy kérjék ki szakember véleményét! Ingatlanügyekre sem alkalmas ez az időszak, és a nyár eleje sem.

Nyáron fura, zavaros helyzetek alakulhatnak ki párkapcsolati témában. Ennek oka nem másban keresendő, maguk a Vízöntők nincsenek tisztában saját érzéseikkel, ezért kerülniük kell a bűnbakkeresést. Ha mindenáron hibáztatni akarják a párjukat, akkor annak szakítás lehet a vége. Amennyiben nincsen párjuk, akkor elijeszthetik az esetleges jelentkezőket. Emiatt jobb, ha most nem foglalkoznak a párkereséssel. Fordítsák inkább figyelmüket a munkájukra és az azzal kapcsolatos ötletek kivitelezésére, ott több sikerre számíthatnak.

Ősszel utazás lehetősége van kilátásban. Minden szempontból ideálisnak ígérkezik ez az út. Ne mulasszák el ezt a lehetőséget!

Év végén izgalmak várhatók szerelmi ügyekben. Ez lehet jó, de rossz is. Akkor jó, ha sikerül a tüzet optimális hőfokon tartani. Akkor rossz, ha bármelyik irányba kimozdul ez. A túlfűtöttség éppoly káros, mint a kihűlés. A helyes mérték megtalálásán múlhat, hogy milyen hangulatban búcsúztatják a Vízöntők a 2009-es évet.

Tudod, arra gondoltam, hogy bennünk nincs semmi, ami összeköt, és mégis összetart bennünket valami.Nem adunk egymásnak semmit, így nincs semmi, ami összekötne bennünket. De valami összetart. Pedig nincs miért hálás legyek neked, nincs miért hálát adjál nekem. Nem ültem az ágyad szélén éjszaka, amikor a láz gyötört, nem is tudhattam róla, ha beteg voltál. Nem voltál mellettem, ha bajban voltam, nem is tudhattál róla, ha bajban vagyok. Semmi sincs, amit meg lehetne köszönni, mert ugyan sokat kaptam tőled, de te nem adtál semmit nekem. Mert úgy adtál, hogy nem adni akartál. Illetve csak érzést akartál adni. Vagy csak azt akartad, érezzem jól magam. Cserébe talán csak szeretetet reméltél. Nem lemondtál értem valamiről, magadból adtál nagyon sokat, de nem lettél nélküle kevesebb. Magamból adtam úgy, hogy több lettem általad. Nem mondhatom, hogy neked adtam az ifjúságomat, és azt sem, hogy mennyi áldozatot hoztam érted. Te sem mondhatod, ajándékokkal halmoztál el, minden percet rám áldoztál. Nem, mi nem adtunk egymásnak semmit, ami számon kérhető. Mi nem üzleteltünk, nem ígértünk semmit cserébe, nem köteleztük el egymásnak magunkat. Nem tartozunk egymásnak semmivel. Ha menne egyikünk, még búcsúszóval sem tartozna. Bennünket semmi nincs, ami összekötne, csak épp nem tudjuk elengedni egymás kezét.


















.......oda jutottam, én, aki rajongok az olvasásért, a leírt szavakért, nem akarok ide mostanában írni semmit..... nem mondom, hogy soha..... lehet holnap már igen......lehet csak holnapután.........de addig is képeket rakok ide, azzal kifejezni, mit érzek........





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése