"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. január 16., péntek











Egy mondás szerint, onnan tudhatod, hogy fontos dolog történt az életedben, hogy utána már nem tudsz úgy élni, mint azelőtt. Kaptál valakit, vagy éppen elveszítetted, nagyon megbántottak, vagy te tetted, aztán pár pillanatra kívülről láthatod az életed. Érzed, valami végérvényesen megváltozott. Mélységeid kékje, magasságaid zöldje egymásra borul a távolból, apró pontok az emberek. Aztán belekortyolsz a kávédba, visszarepülsz a földi reggeledbe. Érzed a szemetelő esőt, de ma valahogy még ennek is örülsz. Mert változol.



ezt valamikor olvastam valahol, és most azért jutott eszembe,megkerestem,mert elgondolkodtam, mi lenne, ha most lenne 2007 január......
utaztam egy kicsit az időben , Téged is invitáltalak, de még nem reagáltál rá.......
....mindenesetre elgondolkodtam, mit csinálnék másképp.........
SEMMIT
úgy érzem, még ha néha nem is úgy viselkedem, jó hatással vagy rám......
Te fontos dolog vagy az életemben, és már nem tudok úgy élni, mint régen.....
valami végérvényesen megváltozott.....
és tudom, Te is így vagy ezzel.....
ezért vagy ilyen zaklatott.....
próbálj megbékélni ezzel.....
jobb lesz úgy, hidd el , sokkal jobb......
próbáljunk a korlátainkon belül kihozni ebből minél többet.....
ismersz már.....
én nem vagyok türelmes
állandóan harcolni, veszekedni fogok a szeretetedért.....
de érted haragszom, nem ellened.....
ezt sose feledd el!
.
.
.
.
.
.
.

Mikuli Vera:Tánc


Gyere, táncoljunk. Legyél végre férfi, hadd legyek nő melletted. Olyan gyorsan forog a világ, de ha vele forgunk, talán nem szédülünk el. A világra ráfeszül a csillagos ég, te vagy a nap, és én, a Hold forgok körülötted. Táncolni kell, most van az ideje. Ez a rend, a rend, hogy Isten az égben van, az emberek a Földön, dolgoznak, esznek, isznak, táncolnak és szeretkeznek, és te vagy a tengely a kettő között, és én ellent tartok neked, hogy el ne ess. Ez a te táncod, az apádé is ez volt és a fiadé is ez lesz, dobogd bele a ritmusod a zenébe, hogy hallja mindenki, az apád fia vagy, s fiad apja, és így nem tud senki más a Földön táncolni, csak te. Ez a mi dalunk, úgy szeretlek, ahogy anyám szerette az apámat és nagyanyám a nagyapámat, és így nem énekel neked senki más a Földön. Holnap dolog van, eszünk, iszunk, gyere, most táncoljunk. Legyél végre férfi, hadd legyek nő melletted. Folyton fejreáll a világ, de ha táncolunk,a legközelebbi fordulatnál talán alád kerülhetek.


*______________ *
*

.......azért olvasom Márai Füveskönyvét, mert végtelen nyugalommal töltenek el a szavai,milyen egyszerüen tudja leírni az igazat:

"Utolsó leheletemmel is köszönöm a sorsnak, hogy ember voltam,

és az értelem szikrája világított az én homályos lelkemben is.


Láttam a földet, az eget, az évszakokat.

Megismertem a szerelmet, a valóság töredékeit, a vágyakat és a csalódásokat.

A földön éltem és lassan felderültem.


Egy napon meghalok:

s ez is milyen csodálatosan rendjén való és egyszerű!


Történhetett velem más, jobb, nagyszerűbb?

Nem történhetett.

Megéltem a legtöbbet és a legnagyszerűbbet, az emberi sorsot.


Más és jobb nem is történhetett velem."

(Márai Sándor: Füves könyv)


....ugye?...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése