"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. január 20., kedd

........ajánlom Neked is........









Tankcsapda:Elektromágnes
Tudod meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt,

én a földön fekve ő meg finoman félig fölém hajolt.

Na gyere add ide a kezed,én majd hazavezetlek ne félj,

tudom jól,hogy te szereted az ilyet,

mindenem a tied lesz,hát ne aggódj!



A világ szélén álltunk már, a végén mind a ketten,

Azóta tudom jól,hogy ettől igen egyből kettő lettem:



Az egyik mindent megbocsát, a másik gyűlöl,hogyha lát,

tudom nem kéne gondolni rád, mégis gerjedek elektromágnes,

gerjedek rád, elekrtomágnes,én gerjedek rád, gerjedek rád!



Az egyik itt lakik legbelül, a másik bármikor elrepül,

az egyik mindent megbocsát,a másik gyűlöl,hogyha lát,

az egyik angyal szárnyakon, a másik az ördöggel rokon,

Tudom jól,hogy nem kéne, de rád mégis gerjedek,elekrtomágnes,

Gerjedek rád mocskos elektromágnes,én gerjedek rád, gerjedek rád!



Meglátni és megszeretni tudod nem volt nehéz,

kellesz mint a méhnek a méz béb(i),

mikor a szemed a szemembe néz.



Az egyik angyal szárnyakon, a másik az ördöggel rokon,

tudom nem kéne gondolni rád, mégis gerjedek elekrtomágnes,

gerjedek rád, elektromágnes,

na gyere megtekerlek mocskos elektromágnes, elektromágnes,

édes elekrtomágnes, gyilkos elektromágnes, gerjedek elektro












Tankcsapda : Nem kell semmi - dalszöveg





Unom a rádiót, unom a tévét,

Unom az elejét, unom a végét,

Unom már, hogy minden áldott reggel,

Ugyanaz a nyomorult seggfej szól, hogy kelj fel!



Nekem már nem kell semmi, hagyjatok békén ennyi,

Nem kell levél, nem kell bélyeg,

Hagyjátok, hogy végre éljek,

Nem érdekel semmilyen kényszer,

Hadd rúgjak be végre elégszer már,

Én másnapos akarok lenni.



Unom a villamost, unom a buszokat,

És unom már, hogy mindenki baszogat,

Unom a hétfőket, unom a keddet,

És leszarom a szobámat, nem csinálok rendet,

Iszom a kávémat, iszom a kólát,

És várom a percet, várom az órát,

Amikor azt csinálok végre amit akarok,

És nem érdekel már többé, csak a buli meg a pia meg a haverok!!!



Nekem már nem kell semmi, hagyjatok békén ennyi,

Nem kell levél, nem kell bélyeg,

Hagyjátok, hogy végre éljek,

Nem érdekel semmilyen kényszer,

Hadd rúgjak be végre elégszer már,

Én másnapos akarok lenni, és ennyi!!!



Iszom a kávémat, iszom a kólát,

És várom a percet, várom az órát,

Amikor azt csinálok végre amit akarok,

És nem érdekel már többé csak a buli, meg a pia, meg a haverok!!!



Nekem már nem kell semmi, hagyjatok békén ennyi

Nem kell levél, nem kell bélyeg

Hagyjátok, hogy végre éljek,

Nem érdekel semmilyen kényszer,

Hadd rúgjak be végre elégszer már,

Én másnapos akarok lenni.



Nekem már tényleg nem kell semmi,

Hagyjatok békén ennyi!!!

Nem kell levél, nem kell bélyeg

Csak hagyjátok, hogy éljek,

Nem érdekel már semmilyen kényszer,

Csak hagy rúgjak be, végre elégszer,

Én másnapos akarok lenni!!!

Va-Va-Va!!!













............és hát persze egy hülye hir hatására

..........(minek is hallgattam meg).......


meghát mi közöm hozzá,miért nem tudom elengedni a fülem mellet ................................................................

a rohadt életbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése