"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. január 30., péntek


..na most a véleményem a legjobban a következő fejezi ki..
és persze utalok itt egy általad jól ismert személyre, akit én csak a Te szádból ismerek
Most osztom a véleményét....
senkinek, de Te neked érteni kell ezt, VÉNEMBER!!!!!!!!!!!!




Pénztárcakímélő tiramisu
Hozzávalók:
# 1 csomag babapiskóta
# 1 csomag vaníliás puding
# 5 evőkanál cukor (vagy ízlés szerint)
# 1/2 l tej
# 1 teáskanál zselatinpor
# 1 kis doboz tejföl (elszántabbaknak: joghurt)
# 1 bögre erős nescafé (cukor és tej nélkül)
# rum ízlés szerint
# kakaópor

Elkészítés: A pudingot az utasítás szerint, a cukorral megfőzöm, főzés közben a forró tejbe belekeverem a zselatint. Amikor már nem teljesen forró, habverővel hozzákeverem a tejfölt. A piskótákat belemártom a rumos kávéba, és a krémmel váltakozva tálba vagy tortaformába rétegezem. A legfelső réteg tetejére kakaóport szórok. Fél napot érdemes hűtőben pihentetni, utána szépen lehet szeletelni is.

Megjegyzés:
Minél több és zsírosabb a tejföl benne, annál jobban hasonlít az eredetire. Nálam eddig még senki nem vette észre a csalást. Ráadásul ez a változat nem csak az alakot, hanem a pénztárcát is kíméli.

Jó sütést!!!!!!!!!!!!
Jó étvágyat!!!!!!!!!!!!!!








Edda : Háromszor - dalszöveg


Amikor még új egy szerelem,
Amikor még azt sem kérdi,
Épp most hol jársz,
Nincs messze semmi, nincs távolság.

Amikor még él a bizalom
De a néhány furcsa telefon
Mindent elvág.
Úgy érzed, nagy lett a távolság

Lehet, hogy féltékeny vagyok,
De ha őrültség, ordíts rám!
És ha tényleg nincs rá semmi ok, Ordíts rám

Háromszor szóltam rád,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh…

Látlak felhõn, látlak vonaton,
Látlak jönni, s menni utadon,
De nincsen már nyom,
Ami elvezet Hozzád, a szívedhez.

Ez az egész furcsa lebegés,
Gyomromban ott a remegés,
Épp most hol jársz?
Nem élem túl, ha nem engem vársz.

Lehet, hogy féltékeny vagyok,
De ha õrültség, ordíts rám!
És ha tényleg nincs rá semmi ok, Ordíts rám

Háromszor szóltam rád,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh…

Háromszor vágtál át,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh...

Kétségek közt, még bírom, még fáj
Csak tudjam meg végre,
Ha nem kellek már.

Háromszor szóltam rád,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh...

Háromszor vágtál át,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh...

Háromszor szóltam rád,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh...

Háromszor vágtál át,
Háromszor kértem, hogy mondj mindent el
De Te háromszor nem jöttél el.
Neked ez a szerelem? Oh, oh...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése