"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. március 4., szerda






szavak,szavak,szavak:

.....nem vagyok magányos...
igen...igen...igen...igen???...igen...igen...nem...nem...nem kell...
ez a való...
majd sötétben...
még nem időszerű...nem...igen...
szia....




....dühös vagyok, nagyon,nem tudom elmúlik-e valaha.....




pedig.....






"...ahhoz nincs elég erőd,hogy felidegesíts....
..nem jelenthetsz nekem annyit, hogy felidegesíts..."


(A felolvasó c. filmből)



http://trailer.freeblog.hu/files/008/the%20reader.jpg

....nézd meg ezt a filmet, nagy élmény....










Kikapcsolható...
Edda:Háromszor...............







(néma sikolyban hangtalan a könyörgés)

Ha nem szólsz, ha nem válaszolsz -

az ajtót…, szépen-lassan…

becsukom… magam után.


(P. Pálffy Julianna)

**********************************





Ruttkai Éva

Arcodat őrzi az arcom
Kezedet őrzi kezem
Léptedet őrzi a léptem
Szemedet őrzi a szemem.
Lélegzeted a lélegzetem.
Más értelme van minden szónak,
Más jelentést hord minden hang.
Más vagyok én is, mint aki voltam,
Más, mióta nem vagy nekem.
Másképp üt a szív és az óra,
Másképp zeng egy húr, hogyha zeng.
Más a válaszom és a kérdés,
Más, mióta másnak szól.
Tegnap még más szemmel néztem,
Egyszerű volt, ami volt,
Most életem foltokban áll.
Arcodat arcomban hordom,



Titkodat hang nélkül mondom,
Léted a semmiben oldom szét.
Arcodat őrzi az arcom
Kezedet őrzi kezem
Léptedet őrzi a léptem
Szemedet őrzi a szemem.
Lélegzeted a lélegzetem.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése