"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. március 14., szombat













Azt mondod baj van ugyan kedvesem

Hallgass csak rám én nem hiszem

Most nem nagyon élünk azt is csendesen

A felszín alatt mint rendesen

De lent a mélyben azért én érzem hogy hívsz

S lassan nyúlsz felém



Amit eddig adtál már nem lesz elég

Többet kell kapjak most mint rég

Kínoz a szégyen ami bennem ég

Olvadó szívem nem oltja még



De lent a mélyben azért én érzem hogy hívsz

S lassan nyúlsz felém



Azt mondod könnyebb ideát nekünk

S hogy naív ideát kergetünk

De ha nem hiszel bennünk egy szálig elveszünk

A saját fajtánk van ellenünk



De lent a mélyben

Azért én érzem

Hogy hívsz

S lassan nyúlsz felém



Amit eddig adtál már nem lesz elég

Többet kell kapjak most mint rég

Kínoz a szégyen ami bennem ég

Olvadó szívem nem oltja még



De lent a mélyben azért én érzem hogy hívsz

S lassan nyúlsz felém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése