"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. július 27., vasárnap

Szerelmünk lapjai


Meg fogom nézni a "Szerelmünk lapjai" című filmet, mert úgy érzem van számunkra mondanivalója.....
Ez az idézet is ebből való:
"Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. És ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkben, boldogan fogok rád mosolyogni, és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni.

Az igazi szerelem felemel, és mindig többre sarkall. Lángra lobbantja szívünket, és békét teremt az elménkben. Te ezt tetteted velem, és remélem, én is ezt tettem veled."
Gyönyörű.........
Azt mondtad nekem nemrég, hogy még nem ültettél diófát, pedig minden embernek ültetni kell életében egy diófát.....akkor felajánlottam, hogy ültessünk egyet együtt, legyen az a közös fánk....a közös "gyermekünk"......most keresem a helyet, hova ültessük.....nagyon nehéz méltó helyet találni neki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése