"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. július 28., hétfő


....azt mondtad nekem,nem szoktál olvasni,csak jogszabályokat. Ez szerintem nem jó így, mert a Te lelkednek is szüksége van szépségekre.... Ezért én gyakran küldök Neked gyönyörübbnél gyünyörübb idézeteket, verseket. Lehet néha az agyadra is megyek vele, de ha ezeknek csak a felét olvasod is el, már elértem valamit.. és én azt is tudom, hiába mutatod mindig magad olyan erősnek, keménynek, nagyon jó ember vagy Te, csak valamiért bezárkózol, de ott legbelül csodaember vagy. Azért szoktam másoktól citálni, mert sokkal jobban meg tudják fogalmazni amit érzek. És ha rábukkanok egy-egy ilyenre, úgy érzem ezt neked isolvasni kell.......
Paulo Coelho írta a következőket:

"Évekig harcoltam a saját szívem ellen, mert féltem a bánattól, a csalódástól és a szenvedéstől. Mindig tudtam, hogy az igazi szerelem mindezek fölött áll és hogy még meghalni is jobb, mint szerelem nélkül élni. Ha csupa szenvedés és csalódás és magány az ára, akkor is megéri szerelmesnek lenni.....

Mindenütt a szerelmet kell keresnünk és vállalnunk kell, hogy esetleg órákig, napokig vagy akár hetekig szomorúak és csalódottak leszünk miatta. Mert abban a pillanatban, amikor elindulunk keresni a szerelmet, ő is elindul, hogy megtaláljon minket."


Remélem jól nyaralsz, feltöltődve jössz vissza és ha egy picit is, de hiányzom Neked.Nagyon várlak........





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése