"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. július 31., csütörtök

csütörtök van


Nem is tudom, mikor jössz haza, borzasztó lassan mennek a napok, nagyon nagy erőfeszítésembe kerül, hogy tudjak ugyanúgy viselkedni a családommal, mint eddig..... lehet teljesen nem is sikerül .... Lassan két hónapja, hogy újra találkoztunk 21 év után..... Hónapokig vívódtam, halogattam ezt a találkozást. Nagyon féltem tőle, milyen lesz. Féltem attól is , mi lesz, ha lesz folytatása és attól is, mi lesz , ha nem..... Találkoztunk 21 év után, borzasztóan izgultam és nagyon zavarban voltam. És mégis olyan volt, mintha csak napok teltek volna el az utolsó találkozástól, persze megváltoztunk, öregebbek lettünk, de szerintem csak a testünk....A lekünkben ott folytatódnak a dolgok, ahol abbamaradtak... Nekem nagyon jó volt újra Veled és úgy hiszem, Neked sem volt rosz..... Azóta még egyszer találkoztunk. Nos ennek a két találkozásnak az emlékéből táplálkozom most, ez ad erőt....

Olvastam ma Szepes Máriától valamit, ami segit a napokban:


"Szerettem őt.

Ezért menni hagytam a maga útján...

A vérnél ősibb kötéssel tartozik hozzám, de még néhány fordulót meg kell tennie a nagy spirál körtáncban, hogy szorosan együtt haladhassunk."

Menj, tedd még meg a köreidet és találj vissza hozzám..... Nagyon várlak, hogy szorosan együtt haladhassunk......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése