"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. július 27., vasárnap

A KEZDETEK............


"Ha belegondolsz, a szerelem egy teljesen abszurd dolog: nem lehet kifürkészni az értelmét, tehát nem lehet célja sem. A szerelem önmagáért létezik - nincs más célja."
Osho-tól valók ezek a gondolatok.....és nagyon igazak.
Ez az én, vagy mi szerelmünk egy titkos szerelem....Ezelőtt több, mint 20 évvel kezdődött...Akkor Te voltál nős, gyerekeid voltak, s ennek ellenére belédszerettem.... és én azt hiszem, Te is szerettél, a magad módján....Aztán, mikor éreztem, hogy gyermekeidet annyira szereted, hogy nem fogsz miattuk engem soha felvállalni, elmenekültem ebből a szerelemből....Férjhez mentem és én is gyerekeket szültem....Boldog házasságban élek, de az irántad érzett szerelmem az évek múlásával sosem múlt el, sőt.....Mostmár én vagyok férjes asszony Te pedig elvált.......... Felnőttek a gyerekeid, unokád is van........ és a titkos szerelem újra folytatódik, néha-néha nagy titokban találkozunk......... Akkor régen nem igértél nekem semmit, most én sem igérek semmit........ Akkor Te nem hagytad el a családodat, most én nem hagyom el..... De valahol legbelül érzem, hogy egyszer még fogunk mi együtt élni, mert ez nekünk jár...... addig is írogatok ide, amikor a szivem csordultig van érzésekkel és nincs kinek elmondanom, leírom ide......
és hogy miért pont most kezdem? A napi kapcsolat köztünk az internet...... csakhogy most elutaztál szabadságra,és most nincs ez a kapocs..... és megőrülök, elvonási tünetem van,hogy nem mondhatom el az érzéseimet.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése