"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. november 9., hétfő

születésnap..........igéret....

...kérdezed, hogy vagyok.....
ezt lehet úgy kérdezni, ahogy az angolok,udvariasságból....
ha így kérdezed, minek is válaszoljak......

és lehet úgy kérdezni, mint egy barát,őszintén.....
ha így kérdezed, akkor meg mit válaszoljak...........
mondjam el, hogy szarabbul már nem is lehetnék....
és ekkor magamról még csak nem is beszélek....
pedig lenne mit, de minek.....
hanem, azokról a dolgokról, amik mostanában történtek Velem, Velünk....
a nagy-nagy bizonytalanságról....
elmondanám, ha úgy kérdeznéd,mint egy barát....




Neked is volt egy igéreted.....
add nekem ezt.....
születésnapomra.....
az igéretedet.....



és ne feledd:

"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."











Ismerős arcok:Ígéret

Egyedül egy pohár borral,
Súlyos estén csendesen,
Szigorúan szűk magányban,
Hétköznaptól mentesen.

Átgondoltam, hogy is kéne
Figyelnem rád kedvesem,
Ha rólad írok, hogyan szóljon,
Hogy dallam és vers egy legyen.

Sötét erdőn leszek kis ház,
Mely meleg fénnyel hívogat,
Érezd, hogyha szólok hozzád,
Minden szavam simogat.

Ha mennem kell, és induláskor
Szomorú a két szemed,
Beléd ég a tekintetem,
Így maradok teveled.

És ha én már nem is leszek,
Az ígéretem megmarad,
Tudom, mikor árulsz el majd,
S velem együtt önmagad.

Ha elfelejtesz s sáros lábbal
Taposol majd szívemen,
Készülj, mert meg nem bocsátunk
Sem én, sem az istenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése