"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. november 19., csütörtök

más.....



..azt mondta ma a legjobb barátnőm nekem:

"azért történik veled mostanában annyi rossz, mert vonzod magadhoz.....

te eddig egy vidám, jópofa csaj voltál.....

aztán olyan 1-2 éve történt valami, ami miatt megváltoztál....

csinálj már egy rendszervisszaállitást 2 évre visszamenőleg....

legyél már az a régi életvidám, belevaló csaj...."

elgondolkodtam....

igazad van barátnőm....

azóta álandóan nyöszörgök, mert nem kellek egy pasinak, aki nem is érdemel meg engem....
akit én tiszta szivemből szerettem....
(és ez még mindig nem múltidő..)

akiről azt hittem, a barátom is, de aki csak akkor veszi fel velem a kapcsolatot, ha neki baja van és ha nekem bajom van, le se szar....

azóta megbetegedtem....
(próbálom türelemmel viselni....)

azóta bizonytalanná vált a további megélhetésünk....
(próbálom emelt fővel viselni.....)

azóta minden rossz megtörténik velem, ami azelőtt elkerült...

mert vonzom magahoz.....


hát elég volt.....

elhatároztam.....
(és ha én elhatározok valamit, azt meg is csinálom!)

igyekszem minél kevesebbet gondolni arra a pasira, aki nem becsült, nem vállalta fel a döntését,
sárba taposta a büszkeségemet....
és nem nyöszörögni többet, de vajon Ő túl van ezen????.....

igyekszem megbecsülni azokat a barátokat, akik akkor is keresnek, ha nekem van rá szükségem....

igyekszem meggyógyulni.....
(talán jó úton haladok...)


és igyekszem a megélhetésünket biztossá tenni.....
(ez most a legbizonytalanabb....)


és sokat nevetni, a gyerekeimnek örülni....
(lehet egy egészen más vidéken, de az is lehe,másországban....)


meg örülni mindennek, ami jó ér,mert ki tudja meddig tehetem....


nem vesztegetem tovább időmet, vesztegettem eleget....


azért megtanultam belőle sok mindent....

vidáman tovább....

Várok mindenkit vidámkodni, megosztani a szép pillanatokat.....

mert van ilyen sok, csak be volt csukva a szemem...

de Te, drága barátnőm felnyitottad....




és nézzétek meg rögötn ezt, hát nem tök aranyos.........


úgyhogy nyomd meg a play gombot :-)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése