"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. szeptember 22., kedd

szeptemberi harc megvívva......visszajöttem :-)




....az elmúlt 2 hét érzése, féleleme, bizonytalansága, fájdalma gyönyörűségesen megfogalmazva:

"Idelent madarak vacognak,
deres csönd dermedt ágra ül,
mesék csodái összerogynak...
és szívünk egyre nehezül."
(Devecseri László)






DE:


Lesznek nagyszerű és rossz pillanataid. Remélem, te tele leszel jóval. Remélem, látsz majd olyanokat, amin ledöbbensz. Remélem, érzel olyat, amit addig még sosem éreztél. Remélem, találkozol emberekkel, akik másként látják a világot. Remélem, olyan életed lesz, amire majd büszke lehetsz. De ha mégsem, remélem, lesz erőd, hogy újra elkezdd.




hát én újra elkezdem........
még nem tudom, hol, hogyan, mikor, kivel....
de az első lépéseket megteszem, lassan....
e hónap eseményei megváltoztattak...
átértékeltem a dolgokat...
megértettem, ez az egy életem van...
nagyon közel voltam, hogy megértsem ezt....
ezentúl ezt az egy életemet élni fogom, míg lehet....
megragadok minden pillanatot, kihasználok minden lehetőséget...
és senkinek nem könyörgök, hogy tartson velem, legyen ennek részese....
de aki velem tart, nagy élményben lesz része...
aki jönni akar, tudja a módját....
aki nem, az nem is érdemli meg...
mondom, megváltoztam...
szaladj utánam,ha jönni akarsz...
még elérhető távolságban vagyok, még éppen most indulok....
vagy fordulj meg,ha nem....
és nyaldosd a sbeidet, morogj, bosszankodj, hogy mennyire gyenge vagy...
(tudom, Te ezt erősségnek, következetességnek vallod.....nyugtatgasd csak ezzel Magad...Te sem hiszed el)
pedig Neked is csak ez az egy életed van....
Vénember....






...mert, egyszer egy szép napon....













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése