"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. szeptember 23., szerda

jelölések.....

láttál már hentesnél húsdarabot, melyen lemoshatatlan tintával ott van a jelölés???
ahányszor tükörbe nézek, ez jut eszembe....
egy húsdarab.....
ott van a jobb mellemen a jelölés....
lemoshatatlan....
ez áll a papiron:
"Ezek a jelek a pozicionálást segítik, ezért kérjük ne súrolja le"
már nincs rá szükség, lemoshatom.....
ma legalább tízszer zuhanyoztam...
hogy hamarabb kopjon le....
mert azt mondták, lekopik magától....
lemoshatatlan tintával jelek....
nézem magam a tükörben....
még látszanak a jobb mellemen....
a jelek, pozicionáláshoz....
nem koptak le....
először féltem megnézni....
azt gondoltam, elcsúnyítanak...
de nem....
ugyanolyan szépek a melleim....
a jelölt ugyanúgy,mint a jelöletlen.....
majd lassan lekopik....
majd lassan....
majd....
és majd lassan a félelem is kikopik belőlem???
majd lassan...
majd...
remélem....
de, egyszer egy szépnapon.....

ma próbára tettem magam....

50 km-t tettem meg....

és nem volt nehéz...

pedig 3 hét kimaradt...

és teljesen jól vagyok....

azt mondták,nem fogom bírni....

én meg azt, akkor mi van, legfeljebb megállok.....

mit veszíthetek?????

mennyire nem ismernek...

megcsináltam, ezt is!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése