"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. szeptember 30., szerda

egyirányu út....



...a legszörnyübb, mikor jóbarátnak hitt emberek bizonyos helyzetben nem szólnak hozzád, elkerülnek, mert félnek beszélgetni veled....
sajnálatból, félelemből....
mikor nem tudják, mit mondhatnak neked...
pedig olyan egyszerü....
csak őszintén, mint eddig....
olyan egyszerü...
miért gondolják, hogy más vagyok???
én ugyanaz vagyok, aki voltam....
olyan egyszerü...



egyirányu út....







lukács sándor: elhitető
Csak a hónapok, csak az évek,
ölelés helyett az ütközések -
csak a feketék és csak a fehérek,
“adok” helyett a “még többet kérek”
csak hitek és hitetlenségek,
tettek után a következmények -
csak az átvészelt betegségek,
az apró örömtöredékek
hitetik el, hogy még élek.













Edda : Egyedül blues


Lebben a függöny,
Fejed lehajtva lépsz.
A helységben ismeretlen
Ismerősen szól.

A tenyered izzad,
Szívedben félelem,
A jövődet látni jöttél,
Tőle vársz jövőt.

Miért is vagyok itt?
A csoda nem segít,
Szememből látja, szeretnék
Még élni egy kicsit.

Egyirányú út,
Ahova megyek.
A kezem levegőt markol,
Mikor keresi két kezed.
Egyirányú út,
Lehet, meg sem érkezem.
A kezed levegőt markol,
Mikor keresi két kezem.

Állj meg egy szóra!
Valamit kérdezek,
Nem halljuk egymás hangját,
Rohanunk tovább.

Keresem, hol a baj,
Pedig egyszerű,
Valami elmúlt, eltűnt,
S ettől lett keserű.

Miért is vagyok itt?
A csoda nem segít,
Szememből látja, szeretnék
Még élni egy kicsit

Egyirányú út,
Ahova megyek.
A kezem levegőt markol,
Mikor keresi két kezed.
Egyirányú út,
Lehet, meg sem érkezem.
A kezed levegőt markol,
Mikor keresi két kezem

Miért is vagyok itt?
A csoda nem segít,
Szememből látja, szeretnék
Még élni egy kicsit

Egyirányú út,
Ahova megyek.
A kezem levegőt markol,
Mikor keresi két kezed.
Egyirányú út,
Lehet, meg sem érkezem.
A kezed levegőt markol,
Mikor keresi két kezem

Egyirányú út,
Ahova megyek.
A kezem levegőt markol,
Mikor keresi két kezed.
Egyirányú út,
Ó egy,mert meg sem érkezem
A kezed levegőt markol,
hiába keresi két kezem

Egyirányú út,
Ahová én megyek.
A kezem levegőt markol,
Mikor keresi két kezed.
Egy irányú út,
Mert meg sem érkezem.

Egyedül blues,
Egyedül blues.
Énekelek neked!
Egyirányú út,
Egyirányú út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése