"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. július 1., szerda

remény.. az nem lehet, hogy mindig el kell vesznie....




ezt a zenét érdemes meghallgatni....

nagyon jó zene.....



van valami előrelépés....
csak míg nem biztos, nem merem elkiabálni.....

tudtam hogy hülyeség, amit beszélnek....
(csak egy kicsit, vagy nem is kicsit megijesztettek)

belém akarták beszélni....
tudtam, hogy amik történtek velem az utóbbi időben, azok nem árthatnak nekem, sőt hasznomra vannak....
tudtam, hogy ami jó nekem, az nem árthat....
ültetek Veled ősszel egy diófát....
mert olyan szép a másik is....
lelkiismeret furdalásom volt, hogy megírtam Neked a gonomat, s e miatt nyugtalankodtál...
de őszinte leszek...
jól esett a leveled....
meglepett, hogy írtál

megtehetted volna, hogy nem írsz...

csak jelentek Neked valamit....
nem szabadulok Tőled, s Te sem tőlem....
valami miatt összetartozunk....
mondd meg, ha nem így van!!!!!!!!
hiába nem akarod, nagyon kell beszélnünk....
Tudod ezt Te is....
de előtte még....



szoríts nekem , kérlek....
most nagyon kell...
hogy igaz legyen végre, hogy tudják mitől van.....
nagyon kell, mert ha most sem valós a hír, akkor feladom....
szoríts nekem, kérlek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése