"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. július 25., szombat

...........................férfiak????? :-(








"a nők addig nem lesznek egyenlők a férfiakkal, amíg nem tudnak az utcán végigsétálni kövéren és kopaszon, azt gondolva, hogy csodálatosak, és mindenki kívánja őket.."




Te olyan furcsa kártyás vagy... valaki, aki kártya helyett szenvedélyekkel és emberekkel játszik. Én voltam az egyik dáma a játszmában. Aztán felálltál, és odább mentél... miért? Mert meguntad. Csak elmentél, mert meguntad.

Márai Sándor





Valószínűleg nem véletlen, hogy a nagy mesemondók mind férfiak voltak.









Algás palástban, országalmával
A tengerből kijött egy király
Sörrel kezében, a többiek közé
A bolt elé, a napra áll.

Ott állnak a férfiak, rozsdásvas-szagúak
Állnak a férfiak, állnak a férfiak
Nézik, kit lehet megdugni
Sohasem fogják megunni
Állnak férfiak, nézik a csajokat.

Gumicsizmában, Krisztus-szandálban
„Nájki” cipőben és mezítláb
Álldogálnak és pofáznak
Söröznek és cigarettát…

…Kínálnak körbe, hóba vagy zöldbe
Állnak a férfiak
Esőbe, sárba, strandon vagy bálba
Állnak a férfiak.
Temetőben vagy közkórházban
Templomkertben, pártszékházban
Állnak a férfiak, nézik a csajokat.

Áruházban, kiskocsmában állnak férfiak
Kisegítő iskolában állnak a férfiak
A diszkó előtt, a diszkó után
Mindig ott ácsorognak
„Ezt jól megdugnám!”- mondják egymásnak a férfiak,
akik ott állnak.

Algás palástban, zöld szakállal
A habokból a boltig kijött
Ez a klasszikus kép, innen indul minden
Amíg a délelőtt úgy elsuhan
Csak állnak a férfiak.

Ott állnak FÉRFIAK, sör- meg borszagúak
Állnak a férfiak, állnak a férfiak
Nézik, kit lehet megdugni, sohasem fogják megunni
„Azt nézd, milyen!” – mondják, és
oldalba basszák akkor egymást.





Egy könyv, egy film.....egyszer el kéne olvasnod, egyszer meg kéne nézned......de tudom, hiába mondom Neked....pedig kellene....mennyivel gazdagabb lenne a lelked.....Rád férne....





....Tudod vannak olyan szálak, amik sosem szakadnak el..ezeket én úgy hívom: aranyfonal. Kevés embernek adatik meg, hogy ismerje ezt a fonalat. Én is azt hittem, hogy minket ilyen szál köt össze, tévedtem. Radíroznám ki az emléked..de nem sikerül..felejteném az illatod, szemed kékjét, bársonyos bőrödet..de nem megy... Emléked beleivódott az agyamba, lelkembe, szívembe..Olyan vagyok mint a szárnyaszegett madár...



---------------------------------------------------------




"Ezen nem múlhatott. Te nem akartad igazán ezt a szerelmet. Ne védekezz! Nem elég szeretni valakit. Bátran kell szeretni. Úgy kell szeretni, hogy tolvaj, vagy szándék, vagy törvény, isteni vagy világi törvény ne tehessen e szerelem ellen semmit. Nem szerettük egymást bátran. Ez volt a baj. S ez a te bűnöd ... [...] De te elkövetted a legrosszabbat, megsértődtél, megfutamodtál."

**************************


,,Neked közöd van hozzám, most is, mikor idő és távolság már mindent megsemmisített, amit valamikor építettünk egymás között. Te felelős vagy mindazért, ami velem történt az életben, ahogy én is felelős vagyok miattad, éretted, a magam módján. [...] Ami megmarad, az a valóság. Megmaradt, hogy közöd van hozzám, hiába menekültél el, hiába voltam és vagyok olyan, amilyen. Közöd van hozzám akkor is, ha tudod, hogy nem változtam ... [...] Emberek között, kiket egymáshoz kötözött a végzet, nincs büszkeség."

(Márai Sándor: Eszter hagyatéka)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése