"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. május 18., hétfő

egy embert jellemez az, hogy mennyire kezeli emberként a másik embert...

az különösen jellemzi, hogyan kezelei azt az embert, aki rajongással szereti őt...

soha semmiért nem haragudtam még úgy, mint azért, ahogy most viselkedsz velem...

a világon semmi sincs, semmi, amiért haragudnék Rád, ha őszintén elmondanád.....

de ez, ahogy hagyod, hadd találgassak, hadd gondolkodjak, hadd gyötrődjek....

NEM ÉRTELEK TÉGED......

mert ha csak elfogyott a kapcsolat, akkor így meg kell mondani....

ha más van, szebb, jobb, így meg kell mondani....

bármit el lehet mondani.....

persze mondani már régen nem mondasz semmit, nem mersz a szemembe mondani dolgokat...

inkább hazudgálsz...

ez az én kudarcom.....

mert az összes őszinteségem néha túlságos őszinteségem sem volt elég ahhoz, hogy megértsd, legrövidebb út az őszinteség.....

megerősitetted bennem, hogy egy senki vagyok....

kudarc ez nekem....

soha, semmit nem éreztem ekkora kudarcnak....

legalább ne igérnéd.....

"..Van még más ok is de azt este majd megírom"

kivánom, sose érezd meg, milyen az, ha valaki, akinek minden szavát elhittél, akiről nem feltételezted soha, hogy hazudhat, elkezd Neked hazudgálni!


eltörted a hitemet....

gondolkodom  egy lépésen....

erősen gondolkodom...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése