"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. április 13., hétfő

Rajtad állnak még az álmok, vagy
Minden üszkös kép..Én emlékszem rád!




Én emlékszem rád...



Ismerős Arcok: A dolog




A barátom dolga, hogy ott legyen,
ha szükség van, bármit megtegyen,
ha eltévedtem, keressen,
ha gyűlölöm, akkor szeressen.








ki nem vigasztal meg, mikor megbántottad, az nem is szeret











Az embernek szíve mindent kibír.
Többé már nem szól felőlem a hír...



1 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy így döntöttél... de... valahol megértelek. Párszor eljátszottam én is ilyen gondolattal... de nem volt szívem törölni mindent. Én blogom is főleg csak 1 valakinek szólnak... de Ő is némaságba burkolózott, nem hisz nekem. Pedig őszintén szeretem. Néha lezárom a blogokat, de... törölni nem vagyok képes. A versek nem tehetnek semmiről :( Olyan eszméket, érzéseket jelképeznek, amik belőlünk, emberekből... vagyis inkább... a "zöm"-ből hiányoznak. Mégegyszer sajnálom... remélem egyszer folytatod majd újra. Üdv: Liberty

    VálaszTörlés