"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. április 9., csütörtök

Nagypéntek....

kikapcsolható

Ismerős Arcok Nagypénteken holló mossa két fiát

nagypéntek




...hangulatképek...
....feladom...nincs több erő...soha senkit nem szerettem így....soha senki nem szeret majd így...de nem engeded...hát feladom....mától nem olvasok több verset,mert mind egy szikrányit sem következetes.....hát legyünk akkor következetesek.....meg akartam Veled szerettetni a verseket és most ott tartok, hogy Te vetted el a kedvem tőlük...innen is leszedtem az összeset.....
és ne mondd nekem, hogy mindenki megsértődik!!!!!!!!
én nem vagyok mindenki!!!!! én én vagyok!!!!!!!!!! egyetlen és megismételhetetlen!!!!!!! és jó vagyok, igenis jó!!!! Jó nő , jó anya és jó szerető!!!!!!!! És jó ember!!!!!!!
ha majd erre rájössz, merd ezt kimondani.....
de addig....
mától csak képek lesznek,hangulatképek.....és zenék, hangulatzenék.....és vers egy szál se, mondom , nem következetesek.....jöhet aminek jönnie kell, nem harcolok ellene, feladom....megyek a francba....nem kell végignézned.....
Te meg csak vigyázz Magadra!
tudod, mi a baj?
20 évesen, egy olyan apa hatására, mint az én apám, Te voltál az az ember, akire a szerelem miatt, vagy éppen ellenére felnéztem...
sokat tettél mostanában azért, hogy a múlt idő helyes legyen....
csak az ember nehezen fogadja el, hogy 20 évesen nem jól látott valamit...
én még nem fogadom el, mondom , még.....
és ne feledd,nem az a fontos, hogy minek tartalak én,minek tartanak mások...
a lényeg, hogy a végén mondhasd:nem voltam hibátlan, sőt sok hibám volt,
de emberszámba vettem a másikat, ember voltam!







Hangulatzene....



"....Miatta láttad szebbnek kopott ruhád,

Miatta hitted, könnyebb az élet,

Csak nézted, hogyan megy tovább....."




.....és ami fáj....

Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Marozsán Erika: Inkább fáj

"....fáj amit igértél, amit elfeledtél...."















Hiába keresnék új arcokat,
Hiába szeretnék magamnak új hangokat.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése