"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. augusztus 31., vasárnap

Úgy döntöttem, ma pihenőnapot tartok..... Mostanában úgyis nagyon sokat dolgoztam, meg szabin sem voltam,meg hát kikészültem.... Két napja az idegtől többször hánytam.... Mondd, miért bántanak bennünket? Kinek ártottam én? Csak annyit csináltam, hogy egy elfeledettnek hitt szerelmet nem feledtem el..... Találkoztam Veled háromszor, nagy titokban és mégsem maradt titok... Ezerféleképpen átgondoltam, hogy lehet ez és ha belepusztulok sem tudok rájönni....
Oda jutottam, hogy mostmár nem is érdekel... Csak most a Te nagy higgadtságod miatt attól félek, ennyi marad a dolog..... Ne hagyj el most engem, könyörgöm ,ne! Nem mondom ezt ki Neked, csak ide a blognak..... De ha Te most itt tudsz hagyni, akkor abba is belenyugszom.... Csakhát akkor meghal bennem valami... A hit. Az igaz szerelembe vetett hit! Ne legyen így!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése