"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2008. augusztus 27., szerda

befejeztem a vasalást...... nagyon jó, hogy nekikezdtem , tudod, hogy vasalás közben lehet a legjobban gondolkodni? Ajánlom Neked is :)
Szóval: átgondoltam, hogy miket írtam, mondtam mostnában Neked!
És rádöbbentem, teljesen bolond vagyok.....
Én mondom Neked, hogy miért vagy görcsös, holott én görcsöltem be ettől az egésztől....
És egyebet sem csinálok, csak bizonygatom Neked azokat a dolgokat, amik egyértelműek.....
Úristen, miket gondolhattál közben rólam, úgy viselkedem, mint egy kis hülye csitri....
Szóval a lényeg a lényeg: aranyos vagy, szeretlek, kellesz nekem és bocsáss meg, hogy úgy rád telepedtem..... egyszerűen bepánikoltam, azt hittem, csak akkor él ez a dolog ha állandóan beszélünk, he mindig tudok Rólad mindent.....kialakult bennem egy birtoklási vágy,és ez butaság....... Ne haragudj ezért.... És vasalás közben rájöttem, ha így viselkedek, elüldözlek magamtól..... egyszerüen nem találtam meg a helyes arányt.....
Ha történik veled valami és szeretnéd megbeszélni velem,én általában fenn vagyok Msn-en, hisz tudod, szívesen veszem.... De ha nincs hozzám kedved, időd, azt is elfogadom és megértem....
Tegnap mondtad, hogy senkinek nem mondtál el még ennyi mindent, s ez nagyon jól esik, maradjon meg ez így tovább....
és még valami, azok a dolgok, a zsarolások,azok is butaságok, egy percig sem gondoltam őket komolyan, csak lehet nem derült ez ki egyértelműen, de soha nem tennék olyat, ami Neked kellemetlen.....ezeket csak játéknak, évődésnek szántam........ Nem biztos, hogy meg tudtam fogalmazni teljesen érthetően a gondolataimat, de remélem érted, érzed, mit akartam elmondani Neked..... Kellett nekem ez a nap, amikor teljesen egyedül vagyok itthon a gondolataimmal és helyre tudom rakni őket......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése