"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. október 14., szerda

mit akarsz tudni???










elgondolkodtató.....
mit tudunk kitörölni???
kitörlöd a leveleket,de...
kitörlöd a gondolatokat is????
kitörlöd a kapcsolatot,de...
kitörlöd vele az emlékeket is???
kitörlöd az érintést,de...
kitörlöd a hiányt is???
kitörlöd a találkozást,de....
kitörlöd a barátságot is????
kitörlöd a beszélgetést,de....
kitörlöd a másik utáni kiváncsiságot is???
kitörölsz egy embert,de....
tényleg sikerült kitörölni????

TÁRGYTALAN
legyen úgy.....
de akkor mit akarsz tudni????
mondd!!!
tárgytalan????????

az új milyen lángolás, ha közben mégis itt vagy???
mit keresel még, ha a világnak azt mutatod, megtaláltad????
ha megtaláltad, akkor mit keresel mégis???
önmagadnak is hazudsz, vagy csak a világnak???

Neked még fontos lehet....
csak el ne késs.....

nekem most tárgytalan....
most a túlélés a cél...
ezért merek ilyen okos lenni....
mert tárgytalan.....
és Neked???

ma láttam, hogy kitöröltél minden levelet.....
rosszul esett, de rájöttem....
tárgytalan....
remélem így jobb, ezzel le tudtad zárni...
csak akkor miért vagy itt????
mit keresel????
mit akarsz tudni???
mire vagy kíváncsi???
én beismertem már, nem tudlak elengedni....
a százezer megalázás után sem....
de Te miért nem tudsz elengedni???
mégsem tárgytalan???







február 13-án álltam a hóesésben és vártalak, ott volt az első pofon, remélem büszke vagy rá...
aztán felültem a vonatra,égett a pofám....
megörökítettem, hadd fájjon,,,hátha meggyűlöllek...nem sikerült
( a minap kezembe került a kép)




" Arra gondolunk legtöbbször, akit legjobban szeretnénk elfelejteni."
( Móra Ferenc)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése