"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. június 29., hétfő

Kérlek ne ítélj könnyelműn felettem, És őrizz meg gyönyörű szívedben!







jó volt ez a kis beszélgetés....
jó volt elmondani gondjaimat....
és megkönnyebbülést érzek....
nem tudom, Neked tudnod kell-e erről...
de kikívánkozik belőlem...

nem vagyok bolond....
fel kell állnom....
ha segítesz benne, megköszönöm....
ha nem, akkor egyedül....
tartom magam olyan erősnek, hogy megmutassam, képes vagyok rá....
elolvastam róla egy csomó irodalmat....
megpróbálom....
megkeresem a régi önmagam....
tudom jól, a megtörtént dolgokat nem tudom meg nem történtté tenni....
de nem is akarom...
nekem boldogságos volt Veled....
és mától erre, a jó dolgokra fogok gondolni....
és rendbe rakom magamban a világot....
megpróbálom a jó és szép dolgokra figyelni...
nehéz lesz, de...
tudom, ha néha szóban is beszélgethetnék Veled,
tudom, ha néha odabújhatnék hozzád, az sokat segítene....
de csak, ha Te is akarnád...
most, hogy "beszéltünk" kicsit, sokkal jobb...
erős leszek és kimászok ebből...
ide leírom, hol tartok....
egy dologtól félek nagyon...
hogy hargszol ezért rám...
kérlek, ne haragudj....
nem bántalak soha...
és ha nem akarsz rólam többet tudni, az sem baj...
éld az életed...
Vigyázz Magadra!








Hobo Blues Band : A bolond levele a kisfiúnak


1. Kisfiam, azt hittem, ember vagyok,
De azt már nem, hogy az is maradok.
Fogadd hát úgy ezt a levelet,
Mint egy még emberi üzenetet.
Kérlek ne ítélj könnyelműn felettem,
És őrizz meg gyönyörű szívedben!

2. Lehettem volna vadász vagy hajtó,
Én, a kiátkozott megrögzött csavargó.
Ki azt hitte, ha úton van, szabad,
Eltapos a világ, ha útjában vagy.
Így lettem bolond, élni kell és lehet,
Bocsáss meg nekem, Isten veled!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése