"Ha egyszer becsapsz, az a Te szégyened,
ha kétszer, az az enyém....."






2009. augusztus 11., kedd

mert akarom, azt akarom, úgy akarom, hogy akarom????.....

....kimondhatatlanul fáradt vagyok....
azt hittem, nem birok felébredni sem....
az utolsó percben vánszorogtam ki az ágyból....
fáradt vagyok.....
úgy szeretnék aludni,aludni.aludni....
az okos állatok téli álmot alszanak...
a buta emberek meg folyton rohannak...
szét vagyok esve.....
és még hátra van 8 nap....
de....
megcsinálom, mert akarom....








....és akkor, hogy felébredjek, egy jó pörgős szám.....

"Azt akarom, hogy sikitsál"



....azt akarom hogy sikítsál
azt akarom hogy szorítsál
azt akarom hogy egész éjjel velem száguldjál
azt akarom hogy harapjál
azt akarom hogy karmoljál
azt akarom hogy egész éjjel velem maradjál
..........





...és az életem tömöritve pár sorba:
.
.
Akarok ! Egy kemény rövidke szó
ebben benne van az egész életem !
E szó mögött sok, nehéz harc rejtőzik,
e szó miatt még sokat könnyezem.
De történjék bármi,
ha az egész világ fog ellenállni,
vagy ha egyedül is maradok
mindent legyőzve mégis AKAROK !
(Ady Endre)






....és utálom, hogy még önmagamnak is folyton hazudok!!!!!!!!!!!!!
azt hazudom, hogy nem szeretlek és nem gondolok Rád....
pedig, ha tudnád....

1 megjegyzés: